wtorek, 29 października 2013

Kokarda Diora

Kokarda Diora czyli kilka słów o ozdobach..

Do wykonania tego uroczego dodatku potrzebujemy kawałek tasiemki w dowolnym kolorze i o dowolnej szerokości (zależnie od preferencji). Ja wybrałam rypsową tasiemkę o szerokości 1,5 cm w kolorze czarnym.

1.  Tasiemkę pocięłam na kawałki o długości:  21 cm - 17 cm - 13 cm - 9 cm;




2.  Przygotowane paski tasiemki złożyłam na pół i zszyłam;




3.  Następnie zszyte części tasiemki ułożyłam jedna na drugiej od największej do najmniejszej i   zszyłam je razem






 4.  Kawałkiem tasiemki o długości 3 cm zamaskowałam środek kokardy




Voila!




Kokardę przymocowałam do gumy dzianej o szerokości 2,5 cm, końcówki gumy obszyłam czarną lamówką atłasową, przymocowałam napy i w ten oto sposób uzyskałam uroczy pasek :)


(Opracowane na podstawie Wielkiej księgi szycia Marie Clayton, wyd. Bellona)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz