środa, 12 listopada 2014

Szara dzianina

Tę sukienkę z szarej dzianiny uszyłam w 1 wieczór! To moja pierwsza rzecz wykonana bez wykroju :) Nie żebym konstrukcję sama wykonała. Po prostu odrysowałam kształt tej sukienki od innej, którą niedawno nabyłam, wszyłam kieszenie i gotowe.
Sukienka wykonana jest z szarej dzianiny rozciągliwej w jedną stronę, przy szyciu z takiej tkaniny trzeba pamiętać, żeby szyć w taki sposób, aby gotowa rzecz była rozciągliwa w poprzek - to znacznie ułatwia swobodę ruchów :)
Lewa strona mojej dzianiny posiada meszek, dzięki czemu jest bardzo przyjemna i cieplutka, w sam raz na jesienne dni.




1 komentarz:

  1. Ojj marzy mi się taka dzianinowa sukienka :) A Twoja jest śliczna :) Ogromny szacunek, że uszyłaś ją w jeden wieczór !

    http://naszrodzinnyzakatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń